Okvir, podvozje, amortizacija
Arocs

Okvir, podvozje, amortizacija

Opteretivost i robusnost kod Arocsa su osnovna oprema.

Opteretivost i robusnost kod Arocsa su osnovna oprema. Kad je u pitanju konstrukcija. Kad je u pitanju materijal. I kad su u pitanju okvir, podvozje i ovjes. 

Namjena na gradilištima i na cesti stavlja pred okvir različite zahtjeve. Zbog toga smo za Arocs razvili dva. Jedan s uskim tragom okvira od 744 mm koji je uvjerljiv po pitanju visoke torzijske fleksibilnosti i stabilnosti i u ekstremnim terenskim uvjetima te drugi sa širokim tragom okvira od 834 mm koji svoje prednosti u potpunosti može pokazati na cesti, ali je istodobno uvjerljiv i na laganom terenu.

Pregled prednosti.

  • Robusni dugovjeki čelični ovjes za veliku nosivost i opteretivost za teški rad na gradilištu
  • Zračni ovjes s 4 zračna jastuka121 za optimiranu dinamiku vožnje i komfor u vožnji za primjenu pretežno na cesti
  • Različiti okviri optimirani za određenu primjenu na gradilištima, terenu ili cesti
  • Široka paleta osovina do 10 t opterećenja prednje osovine
  • Vozila 8x6 i 8x8 s izjednačavanjem osovinskog opterećenja za manje habanje i bolje rukovanje u terenskoj vožnji
  • Elektronički sustav kočenja s integriranom funkcijom trajne kočnice, bubanj i/ili disk kočnice, blokada otklizavanja
  • Različite funkcionalne varijante pogona na sve kotače i Hydraulic Auxiliary Drive139 za kratkoročnu maksimalnu trakciju uz veliku korisnu nosivost
  • Veliki razmak između vozila i tla

Bilo da se radi o robusnom čeličnom ovjesu ili kombinaciji čeličnog i zračnog ovjesa – ovisno o namjeni, Arocs ima spremno pravo rješenje.

U uporabi na gradilištu osobito dobru nosivost i visoki komfor ovjesa omogućava robustan, dugovječni čelični ovjes.

Content frame chassis suspension 01

Čelični ovjes. Arocsov čelični ovjes oduševljava u svakoj situaciji zahvaljujući svojoj robusnoj, čvrstoj konstrukciji, velikoj opteretivosti i nosivosti.

Različite namjene iziskuju razne varijante razmaka između vozila i tla. Bilo da se radi o tegljaču, sandučaru, beton-mikseru ili kiperu – Arocs udovoljava praktično svim zahtjevima.

Svi modeli Arocs već u startu imaju viši okvir, a time i veći razmak između vozila i tla. Tako kiperi s pogonom na sve kotače i na teškom terenu oduševljavaju velikim razmakom između vozila i tla. Tegljači Arocs imaju dovoljan razmak od tla da mogu bez oštećenja ući na gradilište. A za optimirani kut nagiba Arocs raspolaže kraćim prevjesima okvira.

Izjednačavanje osovinskog opterećenja između prednjih osovina kod vozila 8x6 i 8x8 sprečava oštećenja zbog preopterećenja.

Content frame chassis suspension 02 2022

Okvir s mogućnošću torzijske fleksibilnosti. Za namjenu na gradilištu Arocs je opremljen uskim okvirom s osobitom mogućnošću torzijske fleksibilnosti. Na taj se način velika snaga prenosi na tlo bez gubitaka, čak i na neravnom terenu.

Na vrh